Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Гірської сільської ради (далі-ЦНАП) утворено рішенням Гірської сільської ради від 21 січня 2021 року № 174-6-VІІІ та відповідно до рішенням Гірської сільської ради від 20 березня 2021 року № 280-10-VІІІ ЦНАП розпочав свою роботу з 01.06.2021.
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Гірської сільської ради знаходиться за адресою: с. Гора, вул. Центральна, 5, І поверх. Станом на 30.09.2021 прийом громадян ведеться в тимчасово наданому приміщенні. В кабінеті, який відведено спеціально для розміщення відділу, ведуться ремонтні роботи з урахуванням стандартів, які передбачені для ЦНАП.
Основними завданнями ЦНАП є створення максимально комфортних та сприятливих умов для прийому мешканців Гірської ОТГ, єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені строки.
ЦНАП Гірської ОТГ впевнено крокує до виконання концепції в країні – реформування сфери адміністративних послуг, отримувати якісні та найбільш популярні у населення адміністративні послуги у найкоротший термін в одному приміщенні.
Звернувшись до ЦНАП, громадяни мають змогу:
- отримати консультації спеціалістів;
- визначитись із переліком необхідних документів для отримання адміністративних послуг;
- отримати адміністративні послуги в комплексі (наприклад, оформити свідоцтво про народження, Пакунок Малюка, зареєструвати дитину, подати документи на отримання посвідчення багатодітної родини або отримати довідку про склад сім’ї, подати документи для призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг та посвідчити довіреність).
На сьогоднішній день через ЦНАП відвідувачі мають змогу отримати послуги, зокрема зпитань:
- реєстрації/ зняття з реєстрації місця проживання;
- державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, реєстрації бізнесу (тимчасово державний реєстратор веде прийом в с. Ревне);
- будівництва та архітектури, в тому числі видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки; містобудівних умов і обмеження для проектування об’єкта будівництва; видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами; видача дозволу на розміщення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності та розробки паспорту прив’язки.
- з питань благоустрою, в тому числі видача дозволу на використання об’єкту благоустрою для здійснення торговельної діяльності, видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою, видача ордеру на видалення зелених насаджень;
- послуги соціального характеру, зокрема ведеться прийом документів: для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та на дітей одиноким матерям, для видача посвідчень особам з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства, для призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг, Пакунок Малюка, для призначення державної допомоги при народженні дитини, для призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг та інше;
- послуги служби у справах дітей, зокрема надання дозволу на укладення договору дарування житла (майна) батькам, які мають малолітніх (неповнолітніх) дітей, прийняття рішення про надання повної цивільної дієздатності, прийом документів для видачі посвідчення батькам і дітям з багатодітних сімей, видача висновку про підтвердження місця проживання дитини для її тимчасового виїзду за межі України та інше.
Повний перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Гірської сільської ради, затверджено рішенням Гірської сільської ради від 17.06.2021 № 438-15-VIII.
На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки. На офіційному веб-сайті Гірської сільської ради створено розділ «Центр надання адміністративних послуг», в якому найближчим часом можна буде ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань оформлення відповідних документів.
За період з 01.06.2021 по 30.09.2021 Центром надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Гірської сільської ради надано понад 1000 консультацій. Найчастіше консультування ведеться з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, написання заяв про отримання дозволу на розробку проекту землеустрою та передачу земельної ділянки у власність, отримання посвідчення багатодітної родини, отримання довідки про склад сім’ї, щодо призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг, оформлення Пакунку Малюка, щодо видачі довіреності та посвідчення заповіту, реєстрації права власності на нерухоме майно.
За звітній період адміністраторами ЦНАП було:
- відскановано близько 2 450 документів;
- зареєстровано 969 звернень від юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців;
- зареєстровано 819 звернень від фізичних осіб, зокрема за липень-вересень 2021 рік прийнято:
- 67 – заяв про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою та відведення земельної ділянки у власність;
- 59 – заяв про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність;
- 14 – заяв про видачу будівельного паспорта;
- 51 – заява про присвоєння адреси об’єкту нерухомості;
- 11 – заяв про надання дозволу на використання об’єкту благоустрою для здійснення торговельної діяльності та інші.
- Також, 27.09.2021 до ЦНАП надійшло 2 заяви про реєстрацію пасіки (сімей бджіл).
- Спеціалістом відділу ЦНАП за звітній період було здійснено 142 реєстрації місця проживання на територіїї Гірської ОТГ;
- державним реєстратором ЦНАП було прийнято 506 заяв про реєстрацію права власності на нерухоме майно.
- Крім того, секретарем ради було:
- зареєстровано 1 шлюб та прийнято 5 заяв на реєстрацію шлюбу;
- посвідчено 93 заповіти та 112 довіреностей;
- видано 6 свідоцтв про народження та 28 свідоцтв про смерть;
- оформлено 16 відмов від спадщини та скасовано 8 заповітів.
- Спеціалістами сектору соціального захисту населення за звітній період надано 247 послуг, зокрема:
- 73 – прийом документів для призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
- 30 – прийом документів для призначення державної допомоги при народженні дитини;
- 27 – Пакунок Малюка;
- 25 – прийом документів для призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг;
- 14 – прийом документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та інше.
У ЦНАП продовжується робота щодо збільшення кількості адміністративних послуг, зокрема ведуться активні переговори щодо отримання доступу до послуг Держгеокадастру, а також щодо надання в приміщенні Гірської сільської ради послуг Пенсійного фонду та консультування Державного центру зайнятості.
Також, для комфорту відвідувачів Виконавчим комітетом Гірської сільської ради було проведено аукціон на передачу в оренду частини приміщення під розміщення платіжного терміналу, а тому найближчим часом заявники зможуть оплатити адміністративний збір та державне мито, що передбачено для отримання платних послуг, в приміщенні Гірської сільської ради.
Начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг»
Яна ЧІВІЛЬДЄЄВА