Skip to content
1

Жителі громади підтримали будівництво лікувального корпусу

18.01.2022

Сьогодні, 18 січня 2022 року відбулися громадські обговорення проєкту договору про співробітництво територіальних громад з реалізації спільного проєкту – будівництва об’єкту соціальної інфраструктури «Реконструкція лікувального корпусу по вул. Котляревського, 1 в м. Бориспіль Київської області».
Перед присутніми виступила експерт із співробітництва територіальних громад Ольга Чепель, а також заступник міського голови Борисполя Сергій Лещенко разом з начальником відділу економічної та інвестиційної політики Бориспільської міської ради Іриною Гончаренко.
Вони розповіли присутнім про доцільність і необхідність будівництва лікувального корпусу.
Пані Ольга зауважила, що “кожна із сторін договору, взяла на себе зобов’язання інформувати вас, громадськість, про кожну дію в рамках даного проєкту, що буде зроблено”.
Сергій Лещенко додав, що “таке співробітництво дозволить нам залучити значну суму коштів з державного бюджету на реалізацію цього проєкту з метою покращення медичної інфраструктури нашого регіону”.
Кошторисна вартість проєкту складає орієнтовно 170 млн. грн. Очікуваний обсяг фінансування з державного бюджету становить 136 млн. грн, з місцевих бюджетів – 34 млн. грн. Орієнтовні обсяги фінансування, які надаватимуться партнерами проєкту: Бориспільська міська рада – 25,5 млн. грн (75%), Вороньківська сільська рада – 3,06 млн.грн (9%), Пристолична сільська рада – 2,72 млн.грн (8%), Гірська сільська рада – 1,7 млн.грн (5%), Золочівська сільська рада – 1,02 млн.грн (3%).
До існуючої будівлі проєктом передбачена добудова 3-х поверхів загальною площею 6000 м2. Там передбачено розміщення терапевтичного, кардіологічного, діагностичного відділень та відділення гемодіалізу.
Учасники громадських обговорень підтримали проєкт договору про співробітництво територіальних громад з реалізації спільного проєкту – будівництва об’єкту соціальної інфраструктури «Реконструкція лікувального корпусу по вул. Котляревського, 1 в м. Бориспіль Київської області».