Skip to content
1

Виконавчий комітет Гірської сільської ради оголошує про наявність вакантної посади начальника відділу правового та кадрового забезпечення

28.02.2024

 

Відповідно до Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VІІІ «Про правовий режим воєнного стану» із змінами і доповненнями, внесеними згідно Закону України                              від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану» виконавчий комітет Гірської сільської ради оголошує про наявність вакантної посади :

·       Начальника відділу правового та кадрового забезпечення.

1. Посада – начальник відділу правового та кадрового забезпечення.

Посадовий оклад 6 900 гривень, надбавка за вислугу років, надбавка за

ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – премія, інші виплати, передбачені законодавством.

2. Основні посадові обов’язки начальника відділу правового та кадрового забезпечення :                                                                                                                                         

– Здійснювати загальне керівництво та координацію роботи відділу, розподіляти обов’язки між працівниками, контролювати виконання ними своїх завдань.

– Здійснювати правове забезпечення діяльності органу місцевого самоврядування та депутатів відповідної ради.

– Перевіряти на відповідність законодавству проєкти рішень, які готуються в органі місцевого самоврядування. У разі невідповідності проєктів зазначених актів законодавству  надавати письмові зауваження з відповідним обґрунтуванням.

– Проводити правову експертизу проєктів документів, підготовлених структурними підрозділами органу місцевого самоврядування. Переглядати разом із іншими структурними підрозділами органу місцевого самоврядування документи з питань, що належать до його компетенції, з метою приведення їх у відповідність законодавству. Інформувати керівництво органу місцевого самоврядування про необхідність вжиття заходів для внесення змін до документів або скасування.

– Організовувати ведення претензійно-позовної роботи. Представляти інтереси органу місцевого самоврядування в судах усіх інстанцій та юрисдикцій за дорученням, давати оцінку претензіям, що направлені до органу місцевого самоврядування.

– Організовувати роботу, пов’язану з укладенням договорiв, брати участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договiрних зобов’язань, забезпечення захисту майнових прав i законних інтересів органу місцевого самоврядування, а також погоджувати (візувати) проєкти договорів за наявності погодження (візи) начальників відповідних структурних підрозділів органу місцевого самоврядування.

– За дорученням керівництва органу місцевого самоврядування брати участь у засіданнях постійних та тимчасових комісій ради, робочих групах, нарадах та інших заходах органу місцевого самоврядування при обговоренні питань, які мають відношення до правового та кадрового забезпечення його роботи.

– Планувати роботу відділу і забезпечувати виконання затверджених планів роботи відділу.

3. Освіта:

 

Начальник відділу правового та кадрового забезпечення:

Наявність вищої юридичної освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст або магістр. Стаж роботи за фахом на державній службі, на службі в органах місцевого самоврядування не менше 3-х років або на керівних посадах в інших сферах не менше 5 років. Вільне володіння державною мовою.

4. Необхідні ділові якості:

 

Діалогове спілкування (письмове і усне); вміння працювати з інформацією; вміння працювати в команді; здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виявляти закономірності; вміння аналізувати інформацію та робити висновки, критично оцінювати інформацію.

 

5. Особисті якості:

 

Відповідальність; дисциплінованість; вміння працювати в стресових ситуаціях; готовність допомогти колегам.

 

6. Бажано:

 

Впевнене користування ПК ( MS Office: Word, Excel, Outlook Express, Internet, правові інформаційні системи), знання та навички роботи з системами електронного документообігу (ведення діловодства, державних реєстрів, тощо).

 

7. Перелік документів, які необхідно надати претенденту на посаду в період дії воєнного стану для участі у співбесіді :

Заява.

Заповнена особова картка (Затверджена наказом Національного агентства України з питань державної служби від 19 травня 2020 року  № 77-20).

Документ, що підтверджує наявність громадянства України.

Документ про освіту.

Трудова книжка.

Резюме довільної форми.

Сертифікат про вільне володіння державною мовою (за наявності).

Декларація особиуповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.                                                                                               

Військовий квиток (для військовослужбовців або військовозобов’язаних)

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

 

 

8. Інформація про строковість та призначення на посаду:

 

Сільський голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами на зайняття посади і приймає відповідне розпорядження про призначення на посади з випробувальним терміном 2 (два) місяці.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду начальника відділу правового та кадрового забезпечення виконавчого комітету Гірської сільської ради, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникає обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.

 

9. Контактна особа: Ірина Миколаївна Мельниченко 097 319 95 33

 

10. Інформацію подавати:

 

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення, за адресою: вул. Центральна, 5, с.  Гора, Бориспільський район, Київська область, kadry@gora-rada.gov.ua (для направлення резюме).