Skip to content
1

Роз’яснення щодо захисту прав споживачів при неякісному наданні чи ненаданні або перерву в наданні житлово-комунальних послуг, зокрема з вивезення побутових відходів

07.02.2023

Відповідно до Законів України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про захист прав споживачів» особа, яка регулярно сплачує за вивезення побутових відходів, але не отримує цю послугу, має право викликати виконавця комунальної послуги (його представника) для перевірки кількості та якості наданої послуги. Для того, щоб засвідчити факт ненадання послуги або надання неякісної послуги, потрібно скласти у письмовій формі відповідний акт-претензію, який обов’язково підписується споживачем та виконавцем.
Виконавець комунальної послуги зобов’язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання послуги, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення споживача. У разі, якщо представник компанії не з’явився, такий акт підписується не менш як двома споживачами цієї комунальної послуги і надсилається виконавцю рекомендованим листом.
Компанія-постачальник послуги зобов’язана протягом п’яти робочих днів вирішити питання щодо задоволення вимог визначених в акті-претензії або надіслати обґрунтовану відмову.
Виконавцем послуги з поводження з побутовими відходами на території Гірської громади є ПП “НВП Гідроресурс”.
Якщо у вас виникають питання щодо вивозу побутових відходів звертайтесь до ПП “НВП Гідроресурс” за телефоном:
0663643362
0664533364
0979323985
0636559402 Вайбер
При необхідності, за допомогою в оформленні документів звертатись в Гірську сільську раду.