Відділ освіти інформує
Практичний кейс від провідного спеціаліста Державної служби якості освіти Лесі Харітоненко.
Інклюзивна компетентність- це не тільки здатність працювати з дітьми з особливими освітніми потребами, а й формування толерантного ставлення до них з боку всіх учасників освітнього процесу .
Сьогодні педагоги закладів освіти Гірської ТГ обговорили важливі аспекти роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, адже професійний стандарт учителя передбачає і інклюзивну компетентність. Вчитель повинен знати:
-нормативні вимоги до організації навчання в інклюзивному класі;
– особливості роботи в команді ( із залученими фахівцями); -необхідні умови для соціалізації дитини;
-чим відрізняється індивідуальна програма розвитку дитини від індивідуальної навчальної програми;
– які шляхи здійснення якісної комплексної оцінки розвитку дитини;
-чіткий розподіл ролей і обов’язків між вчителем та асистентом вчителя;
– план дій, функціональні обов’язки команди супроводу.
Хочеться побажати всім учасникам заходу саморозвитку, зростання в професії, задоволення від своєї праці!
Особлива подяка Лесі Харітоненко за цікавий та корисний захід та директору Гірського ліцею за сприяння у вирішенні організаційних питань!