Skip to content
1

Як отримати картку платника податків, перебуваючи за кордоном?

28.02.2023

Перебуваючи за кордоном, чимало українців стикається з проблемою відновлення документів. У Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України розповіли, як можна отримати картку платника податків, перебуваючи поза межами України.

Які документи потрібні?

1. Заповнена заява за формою № 5ДР.

2. Копія паспорта з чітким зображенням документа.

Де можна отримати картку платника податків:

– особисто у закордонній дипломатичній установі України;

– за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);

– через представника в українській податковій.

Звертаємо увагу, що для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи:

– довіреність,

– документ, що посвідчує особу представника,

– копію документа, що посвідчує особу довірителя.