Починаючи з 1 травня 2022 року, понад 10 млн українських домогосподарств, що були побутовими споживачами газу 23 регіональних газопостачальних компаній, опинилися в ситуації, коли їхні постачальники не могли виконувати свою функцію. Це стосується, зокрема, і домогосподарств Київщини.
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 917-р постачання газу побутовим споживачам у Київські області забезпечило Товариство з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України», як «постачальник останньої надії».
Із початку травня 2022 року споживачів газу було включено до реєстру клієнтів на підставі відповідних рішень Міністерства енергетики України та Оператора газотранспортної системи України. Відтак побутові споживачі можуть отримувати газ на умовах річного тарифного плану «Фіксований». Він передбачає одну з найвигідніших цін на ринку — 7,96 грн/м3 (з ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року. Зміна постачальника не впливає на наявні пільги споживача.
Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений на рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплатити за спожитий газ можна:
— в особистому кабінеті споживача на my.gas.ua
— у чат-ботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger
— через сайти та мобільні застосунки банків
— за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay)
— через платіжні термінали самообслуговування (у відділеннях банку, Укрпошти або «Нової пошти»).
ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» повідомляє, що для переходу від попередньої газової компанії подавати додаткові документи не потрібно. Перехід відбувся автоматично.
Оплати за газ, отриманий до 30 квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника. Для актуалізації контактної інформації, питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житлових субсидій необхідно звертатися до попередньої газопостачальної компанії. Оскільки дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує.
Водночас ГК «Нафтогаз України» радить споживачам, які станом на 1 травня 2022 року мали переплати, здійснити такі дії:
— написати заяву на повернення переплати
— додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку)
— надіслати пакет документів на адресу для листування попереднього постачальника.
Також «Нафтогаз України» просить повідомляти листом на client@gas.ua про зловживання з боку попередніх газопостачальних компаній, наприклад, якщо вони продовжують надсилати рахунки чи вимоги оплатити послуги споживання газу, починаючи з 1 травня 2022 року.
Усі споживачі можуть отримати додаткову інформацію та консультації, звернувшись на електронну скриньку client@gas.ua або до контакт-центру:
? +38 066 300 2 888
? +38 098 300 2 888
? +38 093 300 2 888