Держпродспоживслужба створила та забезпечує функціонування телеграм-каналу «Захист прав споживачів».
Завантажити його можна за посиланням https://t.me/zahust_prav . На каналі оприлюднюються актуальні новини, інфографіка, відео- і фотоматеріали у сферах захисту прав споживачів, торгівлі, товарознавства.
«Держпродспоживслужба приділяє значну увагу ефективному застосуванню цифрових технологій у сфері захисту прав споживачів. Вже зараз більшість скарг у сфері захисту прав споживачів надходить до нас в електронній формі, обробляються і розглядаються із використанням безпаперових технологій. Окрім того, не припиняється наша просвітницька робота, і одним із факторів її успішності є креативне застосування сучасних цифрових інструментів. Телеграм-канал «Захист прав споживачів» дозволить з максимальною оперативністю інформувати споживачів про актуальні події, а також підвищити загальну обізнаність у цій сфері», – зазначив заступник Голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергій Захарін.
За інформацією: Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів