Відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Гірської сільської ради (далі-ЦНАП) утворено рішенням Гірської сільської ради від 21 січня 2021 року № 174-6-VІІІ та відповідно до рішенням Гірської сільської ради від 20 березня 2021 року № 280-10-VІІІ ЦНАП розпочав свою роботу з 01.06.2021.
Станом на 31.05.2023 року у відділі ЦНАП, який знаходиться за адресою: с. Гора, вул. Центральна, 5, в просторому, сучасному приміщенні, при обладнанні якого було враховано усі необхідні стандарти для ЦНАП, в тому числі вимоги щодо інклюзивності, ведуть прийом 4 адміністратори, державний реєстратор, спеціаліст відділу соціального захисту населення і начальник відділу. Крім того, в приміщенні ЦНАП знаходиться кабінет секретаря ради, який надає послуги нотаріату та РАЦС.
Приміщення ЦНАП обладнано сервісом електронної черги, а також платіжним терміналом для оплати адміністративного збору та державного мита.
Центр надання адміністративних послуг і надалі працює над cтворенням максимально комфортних та сприятливих умов для прийому мешканців Гірської ТГ, можливості отримання споживачем максимальної кількості адміністративних послуг в одному місці за простою та зрозумілою процедурою у найкоротший строк за мінімальної кількості відвідувань.
Звернувшись до ЦНАП, мешканці громади мають змогу:
- отримати консультації спеціалістів;
- визначитись із переліком необхідних документів для отримання адміністративних послуг;
- отримати адміністративні послуги в комплексі (наприклад, оформити свідоцтво про народження, здійснити реєстрацію місця проживання дитини, оформити Пакунок Малюка та державну допомогу при народженні дитини, подати документи на отримання посвідчення багатодітної родини або ж подати документи для призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг, отримати довідку про склад сім’ї та посвідчити довіреність).
На сьогоднішній день через ЦНАП відвідувачі можуть отримати послуги, зокрема з питань:
- реєстрації/ зняття з реєстрації місця проживання;
- державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, реєстрації бізнесу;
- будівництва та архітектури, в тому числі видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки; містобудівних умов і обмеження для проектування об’єкта будівництва; видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами; видача дозволу на розміщення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності та розробки паспорту прив’язки.
- з питань благоустрою, в тому числі видача дозволу на використання об’єкту благоустрою для здійснення торговельної діяльності, видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою, видача ордеру на видалення зелених насаджень;
- послуги з державного земельного кадастру, зокрема витяг з Державного земельного кадастру, видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.
- послуги соціального характеру, зокрема ведеться прийом документів: для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, видача посвідчень особам з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства, призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг, Пакунок Малюка, призначення державної допомоги при народженні дитини, здійснюється видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та прийняття документів щодо надання компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану та інше;
- послуги служби у справах дітей, зокрема надання дозволу на укладення договору дарування житла (майна) батькам, які мають малолітніх (неповнолітніх) дітей, прийняття рішення про надання повної цивільної дієздатності, прийом документів для видачі посвідчення батькам і дітям з багатодітних сімей та інше.
Повний та актуальний перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Гірської сільської ради, затверджено рішенням Гірської сільської ради від 17.02.2022 № 937-28-VIII (із змінами та доповненнями).
Крім того, з вересня 2022 року у відділі ЦНАП було запроваджено надання послуг ДІАМ, зокрема подання повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта; реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта; реєстрація декларації про готовністю об’єкта до експлуатації (відповідно до пункту 9 розділу V «Прикінцеві положення» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та інше.
Також, у вересні 2022 року працівники ЦНАП пройшли стажування у сфері земельних відносин у Головному управлінні Держгеокадастру у Київській області та отримали доступ до відомостей Державного земельного кадастру, що надало можливість видавати мешканцям громади витяги з ДЗК у день їх звернення;
Серед іншого, з квітня 2023 року на підставі підписаного між Гірською сільською радою та Центральним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції України узгодженого рішення, мешканці громади мають змогу отримати в ЦНАП комплексну послугу “єМалятко”.
В січні 2023 року підписано Меморандум про співпрацю із заступником начальника у Центральному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції Віталієм Гдичинським та головою Відділення Нотаріальної палати України у Київській області Каріною Дерун. Меморандум дає змогу мешканцям громади щомісяця отримувати безкоштовні консультації нотаріусів у приміщенні ЦНАП, зокрема з питань посвідчення документів; здійснення цивільно-правових угод; складання заповіту та оформлення спадщини.
Також, з лютого 2023 року кожної третьої середи місяця в приміщенні ЦНАП мешканці громади мають змогу отримати послуги «Приватбанку», а також послуги Пенсійного фонду України , співпрацю з яким продовжено.
За період з 01.06.2022 по 31.05.2023 Центром надання адміністративних послуг виконавчого комітету Гірської сільської ради надано понад 5 000 консультацій. Найчастіше консультування ведеться з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, отримання довідки внутрішньо переміщеної особи, отримання посвідчення багатодітної родини, з питань реєстрації права власності, призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки, витяг з ДЗК, отримання довідки про склад сім’ї, щодо призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг, оформлення Пакунку Малюка, а також різні питання побутового характерута.
За звітній період працівниками ЦНАП було:
- відскановано близько 6 000 документів;
- зареєстровано 3730 листів вхідної документації
- зареєстровано 2934 листів вихідної документації
- 1265 письмових звернень громадян;
- 1029 заяв про надання адміністративної послуги:
з них:
- 27 – заяви про видачу будівельного паспорта;
- 77 – заява про присвоєння адреси об’єкту нерухомості
- 128 заяв на отримання витягу з ДЗК;
- 10 декларацій про готовність до експлуатації об’єкта.
- Адміністратором відділу ЦНАП за звітній період було здійснено 110 реєстрацій місця проживання на території Гірської ТГ, видано 1033 довідок про реєстрацію місця проживання.
- Крім того, секретарем ради було:
- зареєстровано 18 шлюбів.
- посвідчено 23 заповіти та 68 довіреностей;
- видано 24 свідоцтв про народження та 70 свідоцтв про смерть;
- Спеціалістами відділу соціального захисту населення за звітній період надано 1276 послуги, зокрема:
- 31 – прийом документів для призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
- 41 – прийом документів для призначення державної допомоги при народженні дитини;
- 31 – Пакунок Малюка;
- 70 – прийом документів для призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг;
- 32 – прийом документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та інше.
- Також, прийнято та оброблено 521 заява про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Колектив ЦНАП робить все можливе, щоб послуги надавалися якісно та професійно, а тому працівники регулярно проходять навчання, підвищують свою кваліфікацію про що мають відповідні сертифікати, зокрема: «Курс для навчання адміністраторів еМалятко», «Навички фахівця сучасного ЦНАП», «Ефективна комунікація та підвищення задоволеності відвідувачів ЦНАП як запорука успішної роботи. Гендерні питання в контексті надання адміністративних послуг». Також, керівник ЦНАП Яна Чівільдєєва пройшла двомісячний курс «Ефективний керівник ЦНАП» про що отримала сертифікат «Навчання на платформі для керівників ЦНАП», верифікований НАДС, обсягом 1 ЄКТС.
Команда ЦНАП продовжує вдосконалюватися, працювати над збільшенням кількості адміністративних послуг, бути максимально корисними, на високому фаховому рівні знаходити рішення з питань, з якими звертаються до відділу.
Начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг»
Яна ЧІВІЛЬДЄЄВА