Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Гірської сільської ради (далі-ЦНАП) утворено рішенням Гірської сільської ради від 21 січня 2021 року № 174-6-VІІІ та відповідно до рішенням Гірської сільської ради від 20 березня 2021 року № 280-10-VІІІ ЦНАП розпочав свою роботу з 01.06.2021.
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Гірської сільської ради знаходиться за адресою: с. Гора, вул. Центральна, 5, І поверх. Станом на сьогодні впроваджено новий підхід до прийому мешканців Гірської територіальної громади – у відкритому приміщенні замість кабінетно-коридорної системи, а тому прийом громадян ведеться в просторому, сучасному приміщенні, при обладнанні якого було враховано усі необхідні стандарти для ЦНАП, в тому числі вимоги щодо інклюзивності.
Станом на 31.05.2022 року в приміщенні ЦНАП ведуть прийом 3 адміністратори, 1 спеціаліст з реєстрації місця проживання, 1 спеціаліст відділу соціального захисту населення і начальник відділу. Крім того, в приміщенні ЦНАП знаходиться кабінет секретаря ради, який надає послуги нотаріату та РАЦС.
Основними завданнями ЦНАП Гірської ТГ є cтворення максимально комфортних та сприятливих умов для прийому мешканців Гірської ТГ, можливості отримання споживачем максимальної кількості адміністративних послуг в одному місці за простою та зрозумілою процедурою у найкоротший строк за мінімальної кількості відвідувань.
Звернувшись до ЦНАП, громадяни мають змогу:
- отримати консультації спеціалістів;
- визначитись із переліком необхідних документів для отримання адміністративних послуг;
- отримати адміністративні послуги в комплексі (наприклад, оформити свідоцтво про народження, Пакунок Малюка, зареєструвати дитину, подати документи на отримання посвідчення багатодітної родини або отримати довідку про склад сім’ї, подати документи для призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг та посвідчити довіреність).
На сьогоднішній день через ЦНАП відвідувачі мають змогу отримати послуги, зокрема з питань:
- реєстрації/ зняття з реєстрації місця проживання;
- державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, реєстрації бізнесу (тимчасово державний реєстратор веде прийом в с. Ревне);
- будівництва та архітектури, в тому числі видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки; містобудівних умов і обмеження для проектування об’єкта будівництва; видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами; видача дозволу на розміщення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності та розробки паспорту прив’язки.
- з питань благоустрою, в тому числі видача дозволу на використання об’єкту благоустрою для здійснення торговельної діяльності, видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою, видача ордеру на видалення зелених насаджень;
- послуги з державного земельного кадастру, зокрема витяг з Державного земельного кадастру, видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, внесення до Державного земельного кадастру відомостей (зміни до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу та інші.
- послуги соціального характеру, зокрема ведеться прийом документів: для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та на дітей одиноким матерям, для видача посвідчень особам з інвалідністю та особам з інвалідністю з дитинства, для призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг, Пакунок Малюка, для призначення державної допомоги при народженні дитини, для призначення щомісячної адресної грошової допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг та інше;
- послуги служби у справах дітей, зокрема надання дозволу на укладення договору дарування житла (майна) батькам, які мають малолітніх (неповнолітніх) дітей, прийняття рішення про надання повної цивільної дієздатності, прийом документів для видачі посвідчення батькам і дітям з багатодітних сімей, видача висновку про підтвердження місця проживання дитини для її тимчасового виїзду за межі України та інше.
Повний та актуальний перелік адміністративних послуг, які надаються через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Виконавчого комітету Гірської сільської ради, затверджено рішенням Гірської сільської ради від 17.02.2022 № 937-28-VIII.
На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки. На офіційному веб-сайті Гірської сільської ради створено розділ «Центр надання адміністративних послуг», де розміщена інформація щодо функціонування Центру та інформація щодо питань оформлення відповідних документів.
За період з 01.06.2021 по 31.05.2022 Центром надання адміністративних послуг Виконавчого комітету Гірської сільської ради надано понад 5 000 консультацій. Найчастіше консультування ведеться з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, посвідчення довіреностей, прирівнюваних до нотаріально посвідчених, державна реєстрація права власності на нерухоме майно, отримання дозволу на розробку проекту землеустрою та передачу земельної ділянки у власність, видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки, витяг з ДЗК, отримання посвідчення багатодітної родини, отримання довідки про склад сім’ї, щодо призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг, оформлення Пакунку Малюка, отримання довідки внутрішньо переміщеної особи та інше.
За звітній період працівниками ЦНАП було:
- відскановано близько 6 000 документів;
- зареєстровано 2782 звернень від юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців;
- зареєстровано 1198 звернень від фізичних осіб, з них:
- 107 – заяв про надання дозволу на виготовлення проекту землеустрою та відведення земельної ділянки у власність (прийнято 44 рішення Гірської сільської ради);
- 178 – заяв про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність (прийнято 135 рішень Гірської сільської ради);
- 120 – заяв про видачу будівельного паспорта;
- 82 – заява про присвоєння адреси об’єкту нерухомості (прийнято 67 рішень Виконавчого комітету Гірської сільської ради);
- 28 – заяв про надання дозволу на використання об’єкту благоустрою для здійснення торговельної діяльності;
- 15 заяв на отримання витягу з ДЗК;
- 2 заяви про реєстрацію пасіки (сімей бджіл);
- Також, 25.05.2022 року було прийнято 2 заяви на отримання експлуатаційного дозволу згідно Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та інше.
- Спеціалістом відділу ЦНАП за звітній період було здійснено 508 реєстрацій місця проживання на території Гірської ТГ, видано 1086 довідок про реєстрацію місця проживання.
- державним реєстратором ЦНАП було прийнято та оброблено 790 заяв про реєстрацію права власності на нерухоме майно.
- Крім того, секретарем ради було:
- зареєстровано 12 шлюбів;
- посвідчено 131 заповіт та 184 довіреностей;
- видано 19 свідоцтв про народження та 96 свідоцтв про смерть;
- оформлено 34 відмов від спадщини та скасовано 8 заповітів.
- Спеціалістами відділу соціального захисту населення за звітній період надано 1123 послуги, зокрема:
- 98 – прийом документів для призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
- 52 – прийом документів для призначення державної допомоги при народженні дитини;
- 60 – Пакунок Малюка;
- 51 – прийом документів для призначення пільги на оплату житла, комунальних послуг;
- 40 – прийом документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та інше.
- Також, прийнято та оброблено 380 заяв про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
У ЦНАП продовжується робота щодо збільшення кількості адміністративних послуг, зокрема в січні 2022 року між Головним управлінням Держгеокадастру у Київській області та виконавчим комітетом Гірської сільської ради було підписано угоду про співробітництво, яка надала ЦНАП повноваження приймати заяви від мешканців Гірської ТГ про надання 23 послуг Державного земельного кадастру.
В травні 2022 року було подано заявку для отримання доступу до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
Для зручності мешканців Гірської ТГ в приміщенні ЦНАП один раз на місяць здійснюється прийом громадян працівниками Пенсійного фонду України та Бориспільського міськрайонного центру зайнятості.
Крім того, для комфортного очікування громадян було введено сервіс електронної черги, а також встановлено платіжний термінал, для того, щоб оплатити адміністративний збір та державне мито, що передбачено для отримання платних адміністративних послуг.
Станом на 31.05.2022 залишається закритим доступ до реєстру ДМС України, що унеможливлює надання послуг з реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання. Разом з тим, державним реєстратором ЦНАП подано заявку на відновлення доступу до Єдиного державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань .
Працівники ЦНАП завжди раді бачити відвідувачів, прагнуть бути максимально корисними, намагаються надати відповіді на усі, поставлені запитання. Для нас дуже важливо, щоб кожна людина, яка звернулася до ЦНАП, вийшла з Центру з результатом та з гарним настроєм.
Начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг»
Яна ЧІВІЛЬДЄЄВА