Виконавчий комітет Гірської сільської ради оголошує про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад :
- Головного спеціаліста з питань персоналу відділу правового та кадрового забезпечення;
- Державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг».
Кваліфікаційні вимоги для головного спеціаліста з питань персоналу відділу правового та кадрового забезпечення: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра (за рішення суб’єкта призначення), вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи для головного спеціаліста з питань персоналу відділу правового та кадрового забезпечення на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років.
Кваліфікаційні вимоги для державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» : вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра (за рішення суб’єкта призначення), вільне володіння державною мовою.
Для державних реєстраторів, крім вимог, передбачених Законами України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу» та іншими законами України, встановлюються такі вимоги:
-стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного
реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
-успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному КМУ (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншими суб`єктом державної реєстрації).
Спеціальні вимоги: вища освіта, уміння працювати з комп’ютером ((рівень досвідченого користувача), досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), вміння роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, знання сучасних технологій з електронного урядування, вміння працювати в команді, комунікабельність.
Для участі в конкурсі подаються документи:
– заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
– особова картка державного службовця з відповідними додатками (затверджену Наказом Національного агентства України з питань державної служби 19 травня 2020 року № 77-20);
– одна фотокартка розміром 4 х 6 см;
– копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
– декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України “Про засади запобігання і протидії корупції”;
– копія документа, який посвідчує особу;
-копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
– довідка про допуск до державної таємниці (у разі її наявності);
– державний сертифікат «Про рівень володіння державною мовою» або документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни).
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (копії документів про підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання, характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Особи, які працюють у органі місцевого самоврядування, де оголошено конкурс, і бажають взяти у ньому участь, зазначених документів до заяви не додають.
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: 08324, Бориспільський район, село Гора, вулиця Центральна, 5.
Додаткова інформація надається за телефоном : 0 800 300 157