Skip to content
1

Дошкільна та початкова ланки: компетентнісний підхід в реалізації наступності

10.02.2022

«Забезпечення компетентнісного підходу в реалізації наступності між дошкільною та початковою ланками в умовах Нової української школи» – тема спільного засідання керівників Управління гуманітарного розвитку та методичного об’єднання вчителів 3-4 класів початкової ланки, класоводів майбутніх 5 класів, вихователів середніх, старших груп закладів дошкільної освіти Гірської сільської ради, яке відбулось 10 лютого в Ревненському опорному закладі загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів.
На меті стояло узгодити взаємодію педагогів дошкільної та початкової ланок Гірської громади для формування компетентностей дитини дошкільного та молодшого шкільного віку. Забезпечувати спільність принципів, підходів, провідних видів діяльності, що відповідають віковим закономірностям розвитку дитини.
Спікерами засідання були: Рахімова Т.М., начальник відділу освіти, Сьомак С.П., голова методичного об’єднання педагогів закладів дошкільної освіти Гірської сільської ради, Олешко Л.В., вихователь-методист і Чмут В.Г., вихователь Ревненського ЗДО «Барвінок», Бондар В.Д., вихователь Гірського ЗДО «Берізка», Волик О.М., вихователь Ревненського ЗДО «Барвінок», Бойко Н.М., вчитель Ревненського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів, Скиренко Н.О., вчитель і Прокопенко О.Л., вихователь Мартусівської початкової школи, Бортюк О.М., і Жук О.М., вчителі Гірської ЗОШ І-ІІІ ступенів.
Серед іншого, практична частина засідання складалася з:
?Моделювання «Будуємо школу(садок) відповідно до Державних стандартів дошкільної та початкової освіти;
?Використання синквейну як прийому активізації пізнавальної діяльності;
?Моделювання заняття Подорож до країни «LEGO»;
?Виготовлення та використання лепбука «Школа» для розвитку ключових компетентностей дитини старшого дошкільного віку;
?Використання сайту ЗДО для спілкування онлайн з батьками майбутніх першокласників;
?Вплив розвитку дрібної моторики на формування мовленнєвої діяльності дітей дошкільного та молодшого шкільного віку;
?Рекомендації батькам майбутніх першокласників «Що потрібно для успішного старту першокласника»;
?Заклад дошкільної освіти та школа – територія української мови.
У підсумку педагоги поставили перед собою завдання послідовного збагачення результатів освіти шляхом формування компетентностей дитини дошкільного та молодшого шкільного віку.