ОГОЛОШЕННЯ
Відповідно до Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VІІІ «Про правовий режим воєнного стану» із змінами і доповненнями, внесеними згідно Закону України від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану» виконавчий комітет Гірської сільської ради оголошує про наявність вакантної посади:
- Завідувача сектору доступу до публічної інформації виконавчого комітету Гірської сільської ради
Посадовий оклад 9 383 грн, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – премія, інші виплати, передбачені законодавством.
- Основні посадові обов’язки завідувача сектору доступу до публічної інформації:
1.1.Керівництво та організація роботи сектору:
– забезпечення виконання завдань і функцій, покладених на сектор;
– планування роботи сектору та забезпечення виконання затверджених планів роботи;
– підготовка та подання сільському голові для затвердження положення про сектор, розробка посадової інструкції працівника сектору;
– здійснення контролю за виконанням працівником сектору посадових обов’язків, дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.
1.2. Організація роботи, спрямованої на забезпечення реалізації прав громадян на доступ до публічної інформації, яка є у володінні сільської ради.
1.3. Забезпечення функціонування системи обліку та зберігання в електронній формі документів або їх копій, що містять публічну інформацію, крім публічної інформації з обмеженим доступом.
1.4. Забезпечення надання публічної інформації у формі відкритих даних на запит, її оприлюднення та регулярне оновлення на офіційному вебпорталі ради.
1.5. Аналіз та систематизація запитів на інформацію за галузевою та іншими ознаками.
1.6. Внесення пропозицій щодо розгляду на засіданнях сільської ради питань, що належать до компетенції сектору, та розробка проектів відповідних рішень.
1.7. Забезпечення розгляду звернень громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запитів та звернень народних депутатів України, запитів на доступ до публічної інформації в межах компетенції сектору.
1.8. Надання консультативної допомоги запитувачам інформації під час оформлення запитів на інформацію та забезпечення функціонування спеціального місця для роботи запитувачів.
1.9. Надання методичної та консультативної допомоги з питань доступу до публічної інформації посадовим особам, які визначені відповідальними у структурних підрозділах.
- Кваліфікаційні вимоги.
Вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра.
Досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.
Вільне володіння державною мовою.
- Вимоги до компетентності.
– Уміння працювати з комп’ютером: володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.
– Необхідні ділові якості: аналітичні здібності; навички управління та контролю; організаторські здібності; вміння ефективної комунікації; вміння визначати пріоритети; вміння аргументовано доводити власну точку зору; уміння працювати в команді.
– Необхідні особистісні якості: дисциплінованість; ініціативність; вміння працювати у стресових ситуаціях; відповідальність; комунікабельність; неупередженість.
- Професійні знання.
Знання законодавства : Конституція України; Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»; Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) : Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України «Про звернення громадян»; Закон України «Про інформацію»; постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
- Перелік документів, які необхідно надати претенденту на посаду в період дії воєнного стану для участі у співбесіді, спосіб подання, адреса та строк їх подання:
Заява.
Заповнена особова картка (Затверджена наказом Національного агентства України з питань державної служби від 19 травня 2020 року № 77-20).
Документ, що підтверджує наявність громадянства України.
Документ про освіту.
Трудова книжка.
Резюме довільної форми.
Сертифікат про вільне володіння державною мовою (за наявності).
Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.
Військовий квиток (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).
- Інформація про строковість та призначення на посаду:
Сільський голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами на зайняття посади і приймає відповідне розпорядження про призначення на посаду з випробувальним терміном 2 (два) місяці.
Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду завідувача сектору доступу до публічної інформації виконавчого комітету Гірської сільської ради, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникає обов’язковість оголошення та проведення конкурсу у визначеному законодавством порядку.
- Інформацію подавати:
Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення, за адресою:
вул. Центральна, 5, с. Гора, Бориспільський район, Київська область, kadry@gora-rada.gov.ua (для направлення резюме).
- Контактна особа:
Ірина Миколаївна Мельниченко 0 800 300 157