Як повідомили в Пенсійному фонді України, нині триває впровадження експериментального проєкту, який дає можливість полегшити процедуру звернення за житловою субсидією. Згідно з проєктом для призначення субсидії людина може подати заяву в електронній формі — через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний додаток Пенсійного фонду, портал «Дія» тощо.
У заяву необхідно внести прізвище, ім’я та по батькові, дані паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків заявника та осіб, які входять до складу домогосподарства, адресу та рахунок в банку, на який буде йти виплата, та підписати спрощену заяву за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Решту інформації, необхідної для визначення права домогосподарства на житлову субсидію, Пенсійний фонд України отримає від державних реєстрів.
Порядок дій при подачі документів на оформлення пільги, житлово-комунальної субсидії онлайн
–Заходимо на вебпортал електронних послуг ПФУ ( https://portal.pfu.gov.ua/) та авторизуємось за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
–В особистому кабінеті в розділі “Комунікації з ПФУ“ обираємо опцію “Заява на житлову субсидію чи пільгу“ та натискаємо “Продовжити”.
–У спливаючому вікні “Заяви на житлову субсидію чи пільгу” обираємо саме той розділ, який потрібний для призначення пільги.
-Зайшовши в розділ “Заява про внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають на пільги“, заповнюємо електронну форму.
–Надсилаємо сформовану заяву до Пенсійного фонду України.
–в розділ “Заява про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу”, зазначаємо необхідні дані, подаємо до Фонду.
За результатами опрацювання заяви спеціалістами ПФУ користувач на ВЕБ-порталі отримує інформацію щодо стану та рішення опрацювання заяви.