Сьогодні, 27 квітня, відбулась робоча онлайн-нарада заступника голови Київської обласної адміністрації Торкунова Олега спільно з Департаментом освіти та науки та з головами територіальних громад, керівниками місцевих органів управління освітою.
Розпочинаючи нараду, заступник голови КОДА Олег Торкунов зауважив, що питання активного реформування галузі освіти потребують виважених та чітких дій, особливо в період карантинних заходів, тому вже зараз потрібно готуватися до наступного навчального року, щоб він був якісним та продуктивним.
Обговорили наступні важливі питання:
- Завдання системи освіти в контексті реалізації Стратегії розвитку Київської області на 2021-2027 роки.
2. Порядок завершення 2020/2021 навчального року. Особливості проведення ДПА та ЗНО в закладах освіти (доповідала директор ДОН Остапенко Ж.)
3. Про підготовку до нового 2021/2022 навчального року:
– розширення мережі закладів дошкільної освіти;
-оптимізація закладів освіти;
– створення опорних шкіл та ліцеїв.
5. Про забезпечення конституційного права дітей на здобуття позашкільної освіти в територіальних громадах.
6. Основна мета, цілі та актуальність проекту “Поліцейський – учасник освітнього процесу ” Початкові етапи реалізації проекту , оцінка проблем та потреб поліцейського (доповідав заступник начальника поліції Київської області Павло Панфьолов) Створення безпекового освітнього середовища – це найважливіше питання, яке потребує негайного вирішення спільно з усіма структурами, які опікуються вихованням дітей.
7. Про здобутки, проблеми та перспективи реалізації в закладах загальної середньої освіти регіонального проекту “Якісне харчування- здорова дитина”.
8. Про продовження реалізації проєкту “Диджиталізація” в закладах освіти.
9. Про забезпечення дотримання в закладах системи освіти області Правил пожежної безпеки.
10. Підготовка до організації харчування в закладах загальної середньої освіти згідно з вимогами санітарного регламенту та інших нормативно-правових актів санітарного законодавства в новому 2021/2022 навчальному році.
Всі питання були обговорені у плідній співпраці з головами територіальних громад та керівниками місцевих органів управління освітою та співробітниками департаменту.
Приємно, що Гірську громаду згадували як одну з небагатьох, яка, реалізуючи право дитини на позашкільну освіту, вже створила такий заклад та продовжує розбудовувати мережу гуртків.