Skip to content

ОГОЛОШЕННЯ

Відповідно до Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VІІІ «Про правовий режим воєнного стану» із змінами і доповненнями, внесеними згідно Закону України                              від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану» виконавчий комітет Гірської сільської ради оголошує про наявність вакантної посади:

  • Спеціаліста сектору доступу до публічної інформації виконавчого комітеті Гірської сільської ради

 Посадовий оклад 7 100 грн, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – премія, інші виплати, передбачені законодавством.

 

  1. Основні посадові обов’язки спеціаліста сектору доступу до публічної інформації:

– збирає, систематизує, накопичує, зберігає та оприлюднює публічну інформацію, що була отримана або створена в процесі виконання  своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні сільської ради та виконавчого комітету, крім публічної інформації з обмеженим доступом;                                                   

– забезпечує оприлюднення на офіційному веб-сайті, інформаційних стендах, в інший прийнятний для громадян спосіб інформацію, зазначену у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації», невідкладно, але не пізніше п’яти робочих днів з дня затвердження документа;                                                                                                                                                   

– здійснює реєстрацію, опрацювання запитів на інформацію та надання відповідей на такі запити в порядку та в строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації», веде облік запитів на інформацію відповідно до встановленого порядку;                                                                                                                                                                                         – забезпечує направлення запиту на інформацію належному розпоряднику відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації»;               

– надає право -запитувачам робити виписки з документів чи їх копій, фотографувати, копіювати, сканувати їх, записувати на будь-які носії інформації тощо;                         

– надає достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряє правильність та об’єктивність наданої інформації; з надає інформацію про особу безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених законом;                                                                                                                                                          – використовує інформацію про особу лише з метою та у спосіб, визначений законом;         

– вживає заходи щодо унеможливлення несанкціонованого доступу до інформації про особу інших осіб;                                                                                                                                                                      – виправляє неточну та застарілу інформацію про особу самостійно або на вимогу осіб, яких вона стосується; вживає заходи щодо створення умов для подання письмових запитів громадянами з обмеженими фізичними можливостями;   

– створює з метою доступу до публічної інформації та її збереження систему обліку документів, що знаходяться в раді і містять публічну інформацію, забезпечує обов’язкову реєстрацію в цій системі таких документів та надає доступ до них за запитами, оприлюднює зазначену інформацію на офіційному веб-сайті та інформаційних стендах;    

– забезпечує своєчасне оприлюднення відповідно до вимог частини З статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» проектів розпоряджень сільського голови, що мають ознаки нормативно-правового акта, офіційне опублікування розпоряджень голови, які є нормативно-правовими актами після їх реєстрації, проектів рішень Гірської сільської ради, що вносяться на розгляд головою сільської ради;                                                                                                                                                                                                  

– забезпечує інформаційне наповнення сторінок на офіційному веб-сайті Гірської сільської ради;  

– відповідає за роботу з контрольними документами;                                                                                 

– виконує інші функції відповідно до чинного законодавства та за дорученням завідувача сектору доступу до публічної інформації.            

 

  1. Кваліфікаційні вимоги.

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою.                               Без вимог до стажу роботи.

 

  1. Вимоги до компетентності.

– Уміння працювати з комп’ютером: володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point). Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.          

– Необхідні ділові якості: аналітичні здібності; навички управління та контролю; організаторські здібності; вміння ефективної комунікації; вміння визначати пріоритети; вміння аргументовано доводити власну точку зору; уміння працювати в команді.                       

– Необхідні особистісні якості: дисциплінованість; ініціативність; вміння працювати у стресових ситуаціях; відповідальність; комунікабельність; неупередженість.

 

  1. Професійні знання.

Знання законодавства: Конституція України; Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»; Закон України «Про службу в органах місцевого самоврядування»; Закон України «Про запобігання корупції». 

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи посадової особи відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) : Закон України «Про доступ до публічної інформації»; Закон України «Про звернення громадян»; Закон України «Про інформацію»; постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».

 

  1. Перелік документів, які необхідно надати претенденту на посаду в період дії воєнного стану для участі у співбесіді, спосіб подання, адреса та строк їх подання:

Заява.                                                                                                                                                                         Заповнена особова картка (Затверджена наказом Національного агентства України з питань державної служби від 19 травня 2020 року  № 77-20).                                                    

Документ, що підтверджує наявність громадянства України.                                                      

Документ про освіту.                                                                                                                                

Трудова книжка.                                                                                                                     

Резюме довільної форми.                                                                                                    

Сертифікат про вільне володіння державною мовою (за наявності). 

Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.      

Військовий квиток (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).

 

  1. Інформація про строковість та призначення на посаду:

      Сільський голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами на зайняття посади і приймає відповідне розпорядження про призначення на посаду з випробувальним терміном 2 (два) місяці.

      Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду завідувача сектору доступу до публічної інформації виконавчого комітету Гірської сільської ради, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникає обов’язковість оголошення та проведення конкурсу у визначеному законодавством порядку.

 

  1. Інформацію подавати:

Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, протягом 30 календарних днів з дня публікації оголошення, за адресою:

вул. Центральна, 5, с. Гора, Бориспільський район, Київська область, kadry@gora-rada.gov.ua (для направлення резюме).

 

  1. Контактна особа:

Ірина Миколаївна Мельниченко 0 800 300 157