Skip to content
1

Як отримати ліцензію на право оптової торгівлі алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту)

03.04.2023

Головне управління ДПС у Київській області нагадує платникам податків,
що відповідно до Закону України від 19.12.1995 No 481/95-BP “Про державне
регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового,
алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в
електронних сигаретах, та пального”, суб’єкти господарювання тому числі
іноземні суб’єкти господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні
представництва) здійснюють оптову торгівлю алкогольними напоями, крім
сидру та перрі (без додання спирту) за наявності ліцензії на право оптової
торгівлі алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту).
Для отримання ліцензії на право оптової торгівлі алкогольними напоями,
крім сидру та перрі (без додання спирту) суб’єкти господарювання
подають такі документи:
заяву (довільної форми).
документ, який підтверджує внесення річної плати за ліцензію (копія
платіжного доручення з відміткою банку про сплату, інший документ або
інформація (реквізити платежу) про внесення річної плати за ліцензію у будь-
якій формі).
Заява подається до контролюючого органу за місцем реєстрації суб’єкта
господарювання в один із таких способів:
-безпосередньо до контролюючого органу;
-поштою (рекомендованим листом);
-засобами інформаційно-комунікаційної системи “Електронний кабінет”,
вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua (розділ “Листування з
ДПС”)
Річна плата за ліцензію становить 500 000 гривень.
Плата за ліцензії справляється щорічно і зараховується до місцевих
бюджетів за місцем здійснення діяльності.
Інформацію про розрахункові рахунки для внесення плати (код
бюджетної класифікації 22011000) розміщено:
у місцях прийому суб’єктів звернень контролюючими органами;
на вебпорталі ДПС у розділі “Бюджетні рахунки”
Ліцензія на право оптової торгівлі алкогольними напоями, крім сидру та
перрі (без додання спирту) чи відмова у її наданні разі відсутності
документів, необхідних для отримання ліцензії) надаються протягом 10
календарних днів з дня надходження документів.

Ліцензія видається заявнику або уповноваженому представнику заявника
(керівнику чи іншій особі за довіреністю) при пред’явленні ним документа, що
посвідчує особу, в місці прийому суб’єктів звернень, зазначеному в заяві.
Якщо в заяві не зазначено бажане місце отримання ліцензії, видається в
місці прийому суб’єктів звернень, у якому подано заяву.
Зразок заяви розміщено у підрозділі “Адміністративні послуги” розділу
“Діяльність” субсайту ГУ ДПС у Київській області.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській
області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
До податкової знижки платника податку за звітний 2022 рік в
повному обсязі включаються витрати на лікування гострої респіраторної
хвороби COVID-19
Головне управління ДПС у Київській області нагадує платникам податків,
що п.п. 166.1.1 п. 166.1 ст.166 Податкового кодексу України встановлено, що
платник податку на доходи фізичних осіб має право на податкову знижку за
наслідками звітного податкового року .
Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних
сум відображаються платником податку у річній податковій декларації про
майновий стан і доходи (далі Декларація), яка подається по 31 грудня
включно наступного за звітним податкового року.
До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом
звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені
відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема,
квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими
ордерами, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і особу, яка
звертається за податковою знижкою (їх покупця (отримувача), а також копіями
договорів за їх наявності в яких обов’язково повинно бути відображено вартість
таких товарів (робіт, послуг) і строк оплати за такі товари (роботи, послуги) .
Копії таких документів (крім електронних розрахункових документів)
надаються разом з Декларацією, а оригінали цих документів не надсилаються
контролюючому органу, але підлягають зберіганню платником податку
протягом строку давності, встановленого ПКУ.
Якщо відповідні витрати підтверджені електронним розрахунковим
документом, то платник податків зазначає в Декларації лише реквізити
електронного розрахункового документа.
Пунктом 20 підрозділу ХІХ ПКУ встановлено, що за результатами 2021
та 2022 років при реалізації права на податкову знижку відповідно до положень
статті 166 цього Кодексу до податкової знижки платника податку у звітному
податковому році в повному обсязі включаються витрати на лікування гострої
респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2,
придбання лікарських засобів та/або виробів медичного призначення,
необхідних для лікування гострої респіраторної хвороби COVID-19,

спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, відповідно до виписки з медичної
карти амбулаторного (стаціонарного) хворого або витягу з Реєстру медичних
записів, записів про направлення та рецептів в електронній системі охорони
здоров’я, витрати на вакцинування для профілактики гострої респіраторної
хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, а також витрати
на сплату страхових платежів (страхових внесків, страхових премій), сплачених
страховику-резиденту за договорами страхування на випадок захворювання на
гостру респіраторну хворобу COVID-19, спричинену коронавірусом SARS-
CoV-2, такого платника податку та членів його сім’ї першого ступеня
споріднення.
Відповідно до п.п.166.4.3 п. 166.4 ст.166 ПКУ, у разі якщо платник
податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався
правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового
року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській
області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast
ГУ ДПС у Київській області
До страхового стажу, що дає право на виплати з державних страхових
фондів, зараховуються періоди роботи, за які сплачено єдиний соціальний
внесок у розмірі, не менше мінімального
Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що соціальний
захист громадян сьогодні та їх пенсійне забезпечення у майбутньому залежать,
перш за все, від свідомої громадянської позиції самих працюючих.
ГУ ДПС у Київській області звертає увагу громадян, які є найманими
працівниками та часом свідомо погоджуються на пропозицію роботодавців
отримувати неофіційну заробітну плату, що згода отримувати заробітну плату
«в конвертах» позбавляє їх повноцінного соціального захисту від держави та
отримання соціальних гарантій.
Кожному працюючому необхідно звернути увагу на оформлення його
трудових відносин з роботодавцем, адже свідомо погодившись на пропозицію
роботодавця отримувати заробітну плату «у конвертах», громадяни
обкрадають власне майбутнє, оскільки позбавляють себе гарантованої
державою соціальної захищеності, право на отримання якої мають лише
громадяни, які отримували офіційно нараховану заробітну плату, з якої
сплачено податки, збори та єдиний соціальний внесок.
Саме періоди роботи, за які сплачено єдиний соціальний внесок у розмірі,
не менше мінімального, зараховуються до страхового стажу, який дає право на
виплати з державних страхових фондів.
Пам’ятайте, що з 01 січня 2023 року право на призначення пенсії за
віком після досягнення віку 60 років мають особи за наявності страхового
стажу не менше 30 років. Цей вік щороку збільшуватиметься до досягнення
страхового стажу не менше 35 років у 2028 році та в подальших роках.

Кожен працюючий громадянин має звернути увагу на оформлення його
трудових відносин з роботодавцем, вимагати офіційного їх оформлення,
відповідно до норм трудового законодавства, адже неофіційні трудові
відносини приносять економічні вигоди лише роботодавцям, надаючи їм змогу
уникнути витрат на сплату до бюджетів податків та внесків на фонд оплати
праці, але найманим працівникам вони завдають невиправної шкоди,
відбирають у них право на отримання державних соціальних гарантій.
Якщо з найманим працівником трудові відносини не оформляються, або
ж оформляються, але ставляться позначки про неповний робочий день і
виплачується зарплата менше мінімального розміру, то це призводить
до незараховування виробничого та страхового стажу взагалі, або частково. У
майбутніх пенсіонерів втрачається право на призначення гідних пенсій, а у
нинішніх права на здійснення перерахунків вже призначених пенсій.
Погоджуючись на роботу без оформлення трудових відносин,
отримуючи заробітну плату або її частину «в конверті», громадяни позбавляють
себе:
гарантованого розміру заробітної плати;
права на відпустку, у тому числі додаткову;
права на оплату лікарняних листів;
права на скорочений робочий день, тиждень, якщо ви працюєте у
шкідливих умовах праці;
права на допомогу на випадок безробіття;
права на державну фінансову допомогу на період карантину;
права на соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві
та професійних захворювань;
права на достроковий вихід на пенсію, у разі роботи у шкідливих умовах
праці;
права на зарахування страхового стажу, необхідного для призначення
пенсії, тощо.
Офіційно оформлений трудовий договір дає змогу найманому працівнику
бути захищеним чинним трудовим законодавством у разі порушення його прав,
а саме: у разі затримки у розрахунках по заробітній платі; при відмові оплати
праці за виконану роботу; недодержання інших зобов’язань роботодавця.
Залишаємось на зв’язку:
Комунікаційна платформа: kyivobl.ikc@tax.gov.ua
Підписатись на сторінку Фейсбук ГУ ДПС у Київській
області https://www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

ГУ ДПС у Київській області