Безпека дітей понад усе – основний тезис великої педагогічної ради «Стратегічні маркери безпечного освітнього середовища та якісної освіти в Гірській громаді на 2022-2023 навчальний рік. Цьогоріч формат заходу був незвичним і тривав в декілька етапів. Стартував даний проєкт 19 серпня і був проведений для керівників закладів освіти. 29-30 серпня тривали секційні засідання методичних об’єднань. І вже сьогодні відбулася підсумкова велика педагогічна рада освітян Гірської громади, яка об’єднала всі напрацьовані пропозиції та вектори їх реалізації.
Обговорити важливі питання щодо готовності закладів освіти до нового навчального року в умовах воєнного стану та підвести підсумки минулого навчального року, зібралися голова громади Роман Дмитрів, начальник Управління гуманітарного розвитку Ольга Плахотнюк, начальник відділу освіти Тетяна Рахімова, керівники закладів освіти та їх заступники, педагоги-організатори та психологи, керівники методоб’єднань, студій.
Роман Дмитрів подякував освітянам громади за проведену кропітку і важку роботу, завдяки якій навчальний рік розпочнеться в усіх закладах освіти в різних формах.
Начальник управління гуманітарного розвитку Ольга Плахотнюк проаналізувала роботу освітньої галузі за 2021-2022 навчальний рік та презентувала завдання на 2022-2023 навчальний рік, а також підвела підсумки роботи трьох етапів великої педагогічної ради.
В умовах повномасштабної війни поновлення освітнього процесу стало справжнім викликом як для влади, так і для учасників освітнього процесу. Заклади освіти громади розпочнуть свою роботу в очному та змішаному форматі. Присутня також сімейна форма навчання та екстернат.
Зараз триває підготовка педагогічних працівників до роботи в умовах воєнного стану. Навчання відбуватиметься враховуючи безпекову ситуацію. У громаді працювала фахова комісія, яка перевіряла наявність укриттів і надала рекомендації, які враховані для належної підготовки укриттів до використання.
Присутні акцентували увагу на важливості національно-патріотичного виховання дітей. Говорили про розширення кола завдань для інклюзивно-ресурсного центру в умовах воєнного стану, забезпечення доступності освіти для дітей з особливими потребами, а також про створення умов для психологічної підтримки дітей та педагогічних працівників.
Завдання із зірочкою – пошук найбільш ефективних форм і методів в роботі з кожним здобувачем освіти в контексті Нової української школи та Державних стандартів базової середньої освіти.